Інструкція про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації Голопристанським районним судом Херсонської області.
1. Ця Інструкція визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання абодрук документів обсягом більш як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаютьсязапитувачам інформації Голопристанським районним судом Херсонської області (далі -Суд).
2. Відповідальна особа, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту складає службову записку до керівника апарату суду, а керівник апарату суду повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області, про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
3. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає до відділу планово – фінансової діяльності бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Херсонській області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.
5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюються через установибанків чи відділення зв'язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
6. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Херсонській області упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт керівника апарату суду та особу, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення відповідальна особа надає копії документів запитувачу інформації.
7. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ допублічної інформації.
8. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11сторінки), не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді.
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА в Херсонській області, про що відділ планово – фінансової діяльності бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається |
Норми витрат за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру ( в тому числі двосторонній друк) |
0,1 відсоток мінімальної заробітної плати |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотку розміру мінімальної заробітної плати |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
Від 0,3 до 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати. |
Додаток2
Надавач послуг: ТУ ДСА в Херсонській області
Реєстраційний рахунок: 31251272210079
МФО: 852010
Код отримувача: 26283946
Банк отримувача: ГУДКСА у Херсонській області
РАХУНОК №
від___ _______________ 20___ року
№з/п |
Найменування |
Вартістьвиготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількістьсторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копійдокументів формату А4 та меншого розміру |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копійдокументів формату АЗ та більшого розміру |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копійдокументів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати:
(сума прописом)
Керівник_________________________________ Головний бухгалтер __________________
(підпис) (підпис)