Протягом листопада - грудня 2015 року Херсонською громадською організацією "Нова генерація" проводилось опитування громадян - відвідувачів Голопристанського районного суду Херсонської області з оцінки рівня задоволеності користувачів якістю окремих аспектів функціонування суду за методологією карток громадянського звітування.
Зазначене опитування проводилось в рамках проекту "Громадянська ініціатива з оцінки якості функціонування судів Херсонської та Миколаївської областей" за фінансової підтримки Проекту USAID "Справедливе правосуддя" з метою об"єктивної оцінки якості послуг, що надаються судами.
Дані для дослідження збирались спеціально підготовленими інтерв"юерами шляхом безпосереднього спілкування з відвідувачами суду.
Опитано 70 відвідувачів суду.
Результати проведеного дослідження є наступними:
ЗМІНИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ( в порядку ранжування: 1 найбільш важливий вимір якості (слід покращити в першу чергу), 6 - найменш важливий вимір якості)
Вимір якості |
Ранг |
Місце |
Зручність та комфортність перебування у суді |
4,8 |
1 |
Доступність суду |
4,3 |
2 |
Сприйняття роботи працівників апарату суду |
3,5 |
3 |
Повнота та ясність інформації |
3,1 |
4 |
Дотримання термінів судового розгляду |
2,8 |
5 |
Сприйняття роботи судді |
2,5 |
6 |
ОЦІНКИ СУДУ
Критері |
Оціки суду |
Середні оцінки по області |
Доступність суду |
4,2 |
4,1 |
Зручність та комфортність |
4,5 |
4,4 |
Повнота та якість інформації |
3,9 |
4,2 |
Сприйняття роботи працівників аппарату суду |
4,1 |
4,4 |
Дотримання термінів судового розгляду |
3,9 |
4,1 |
Сприйняття роботи судів |
4,2 |
4,5 |