З 15 листопада діє Тимчасовий регламент надсилання судом електронних документів учасникам судового процесу, кримінального провадження, затверджений наказом Державної судової адміністрації України від 7 листопада 2016 року № 227.
Тимчасовий регламент визначає порядок надсилання учасникам судового процесу, кримінального провадження процесуальних документів в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді відповідно до процесуального законодавства.
Відповідно до регламенту документи можуть бути надіслані користувачеві судом в електронному вигляді лише після реєстрації в системі, розміщеній на офіційному веб-порталі "Судова влада України". Зареєструватися користувач може шляхом заповнення відповідної реєстраційної форми.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді, паралельно з документами у паперовому вигляді відповідно до процесуального законодавства, після реєстрації в Системі і генерації адреси електронної пошти користувач повинен подати до суду заявку, згідно з шаблоном розміщеним на офіційному веб-порталі "Судова влада України".
Для початку роботи користувача в Системі необхідно завантажити веб-портал "Судова влада України", перейти до розділу "Електронний суд", ввести логін (який згенерований при реєстрації користувача) та пароль користувача для завантаження Персонального кабінету користувача й обрати режим роботи "Ознайомлення з документами".
Після виготовлення та підписання процесуального документа суд надсилає електронні копії процесуального документа, скріплені електронним цифровим підписом судді (судді-доповідача, головуючого судді), електронною поштою на поштову скриньку учасника судового процесу, кримінального провадження, якщо такий учасник зареєстрований в Системі як користувач.